Gorenje se v Berlinu predstavlja z najpomembnejšimi produktnimi novostmi

0

Na letošnjem sejmu Ifa, ki od petka poteka na berlinskem sejmišču, se Gorenje predstavlja z najpomembnejšimi produktnimi novostmi. Velenjčani tako na sejmu premierno predstavljajo najnovejšo generacijo vgradnih kuhalnih aparatov HomeMade lastne blagovne znamke, ekskluzivno serijo kuhinjskih aparatov znamke Asko in druge razvojne dosežke.

Kot je na srečanju z novinarji povedal predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac, se je Gorenje v Berlinu prvič predstavilo leta 2008, ko je sejem tudi odprl vrata panogi gospodinjskih aparatov, saj se inovativne rešitve in tehnologije v tej panogi vedno pogosteje in hitreje prepletajo s svetom zabavne elektronike in pametne telefonije.

Osrednji poudarek Gorenjevega letošnjega razstavnega prostora je na novi generaciji kuhalnih aparatov, ki združuje potrebe sodobnega uporabnika. Znotraj filozofije HomeMade je nastala nova generacija pečic, kuhališč, kuhinjskih nap in mikrovalovnih pečic, ki temelji na napredni tehnologiji kuhanja, odlikuje pa jo privlačen, harmoničen videz, podprt z najboljšimi materiali.

Vgradni kuhalni aparati sodijo med ključne produkte za izboljšanje dobičkonosnosti prodaje. V prvi polovici leta je Gorenje glede na enako obdobje lani v tem segmentu povečalo prodajo, in sicer v segmentu vgradnih in samostojnih kuhalnih aparatov za skoraj pet odstotkov, v segmentu vgradnih kuhališčih pa celo za nekaj manj kot 15 odstotkov. Nadaljnjo krepitev prodaje v tem segmentu Gorenje načrtuje z novo generacijo pečic, kuhališč in nap, ki jo bo na trge pričelo uvajati v naslednjih mesecih.

Gorenje na sejmu drugo leto zapored predstavlja tudi produktne novosti premijske blagovne znamke Asko, ki je del portfelja blagovnih znamk od leta 2010. Asko je bil doslej prepoznan predvsem po svojih vrhunskih pralnih strojih, sušilnikih in pomivalnih strojih, z vključitvijo kuhalnih in hladilno-zamrzovalnih aparatov v ponudbo pa Gorenje razvija Asko v znamko z asortimanom za celotno gospodinjstvo.

Med pomembnejšimi novostmi predstavitve v Berlinu je tudi ekskluzivna serija kuhinjskih aparatov Proseries.

Bobinac je napovedal, da bodo Asko preoblikovali v samostojen profitni center. Njegov letni promet je 100 milijonov evrov, Bobinac pa si želi, da bi v naslednjih treh ali štirih letih ta promet podvojili.

Do leta 2018 želi Gorenje delež prodaje premijskih aparatov, ki vključujejo aparate Asko, Atag in dizajnskih linij, povečati na 25 odstotkov. Lani pa je bil ta delež 15-odstoten.

Gorenje sklene na sejmu Ifa največ poslov za nemški trg, ki je eden izmed treh najpomembnejših trgov za Gorenje in panogo bele tehnike. Tako je lani na sejmu s strani nemških kupcev pridobilo za petino več naročil kot leta 2012.

Bobinac je tudi dejal, da skupaj s Panasonicom razvojno sodelujejo, prvi pralni stroji, ki so plod tega sodelovanja, bodo luč sveta zagledali prihodnje leto.

Na vprašanje, kako Gorenje posluje v Ukrajini in Rusiji, je Bobinac odgovoril, da se jim je letos prodaja na ukrajinskem trgu razpolovila, na ruskem pa je bila julija in avgusta nekoliko slabša. (sta)

gorenje pralni

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen