Hrvaške železnice izbrale slogan: “Potovanje s pogledom”

0

Po valu norčevanja na spletnih družbenih omrežjih z javnim razpisom za novi slogan Hrvaških železnic (HŽ), so se v upravi hrvaškega železniškega prevoznika odločili za slogan “Potovanje s pogledom”. Med tremi nagrajenimi predlogi sta še “Potovanje je vedno dobra ideja” in “Povezani s tradicijo”. Na naslov HŽ je prišlo več kot 300 predlogov.

HŽ je aprilski razpis omejil zgolj na študente, ki so svoje prve predloge objavili na spletnem družbenem omrežju Twitter, kjer se je nato pojavila vrsta šaljivih sloganov, ki so odražali mnenja o hrvaških železnicah.

Uporabniki Twitterja so tako tekmovali z duhovitimi slogani, kot so “Počasneje ne gre”, “Pridemo, ko pridemo”, “Vam življenje prehitro mineva? Ni problema, potujte s HŽ”, “Čas je relativen”, “Ker si boljšega ne zaslužite”, “HŽ – vožnja življenja. Celotnega življenja”, “Connecting People – Eventually” (Povezujemo ljudi – Enkrat že), “Ni vse v hitrosti”, “V 80 dneh okoli Hrvaške”, “Tako smo počasni, da se ne splača metati pod vlak”, “Doživite vožnjo po zgodovinskih progah Franca Jožefa. Ista čarobnost že več kot 100 let” in mnogimi drugimi.

Na koncu so v HŽ izbrali tri bolj resna slogana. Zmagovalec Luka Markasović z Elektrotehnične fakultete iz Osijeka je dobil železniško vozovnico za potovanje po Evropi v vrednosti slabih 450 evrov. Drugi nagrajenec bo prejel dve vozovnici za potovanje z vlakom po Hrvaški, ki stane 185 evrov, tretjemu pa so namenjeni promocijski materiali podjetja. (sta)

hrvaske zeleznice

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen