Kako do dobrega telesnega počutja ob neskončnem številu informacij, kaj je dobro za vas in kaj ni. Stvar je veliko bolj preprosta, kot se zdi.

0

Piše: Lejla Kenda, svetovalka za osebnostno rast

Dandanašnji je težko vzdrževati zdrav način življenja, ki vključuje zdravo prehrano, gibanje in kopico drugih zdravih navad.

Ste se zredili? Nimate časa za gibanje? Ker ste v tolikšni stiski s časom, jeste nekakovostno hrano, včasih kar med potjo ali za mizo v pisarni. Ko si želite hitrega recepta, ki bi vas popeljal do zdravega duha v zdravem telesu, naletite na neskončno število gradiva na spletu. In seveda ste spet na začetku. Nič se ni spremenilo, vi pa ste še zmeraj nezadovoljni s seboj. Gremo od začetka. Ni zdravega telesa brez vsaj malo zdravega načina življenja, ki pa nujno vključuje vsaj malo gibanja in zmernega hranjenja. Kaj to pomeni? To pomeni, da večina od nas ne bo v odlični formi, če bomo večino dneva presedeli v službi ali doma. Torej, najprej se je treba odločiti, da boste spremenili način življenja. Na začetku (prvih nekaj dni) bo težko, potem ne boste želeli živeti drugače. In kako boste prišli do tega? Najprej se ne obremenjujte z nasveti o tem, kaj morate, da boste bolj fit. Začnite poslušati sebe in svoje telo. Za veliko boljše počutje obstajajo čisto osnovna načela, ki bi jih morali doseči z lahkoto, če ste vsaj malo sposobni discipline.

  1. Edini nujni obrok v dnevu je zajtrk. Najejte se zjutraj in v miru. Vzemite si čas. Ne izpustite ga.
  2. Jejte čim bolj zdravo kosilo. Naj vsebuje solato.
  3. Vsak dan se gibajte vsaj pol ure. Kombinirajte. Danes sprehod, jutri kolo, tretji dan kaj drugega. Če vam zmanjkuje časa, potem se, da pridete od točke A do točke B, odločite, da boste šli peš ali s kolesom. Vedno in povsod uporabljajte stopnice.
  4. Če zmorete, se za dvakrat na teden vpišite na kakšne športne aktivnosti.
  5. Hodite. Hodite čim več in kadar koli le lahko. Če se vam ne ljubi, denimo na aerobiko, potem pojdite na 60-minutni sprehod.
  6. Zvečer ne jejte; ljudje potrebujemo veliko manj hrane, kot se nam zdi.
  7. Jejte čim manj kruha. Kruh je le slaba razvada oz še slabše mašilo.

planinecGibanje je osnova zdravega načina življenja.

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen