V okviru projekta Promocijsko oko Baške grape, ki se zaključuje konec tega meseca, je nastala tudi nova podoba Baške grape. Mladi prebivalci krajev v Baški grapi na Tolminskem si želijo, da bi z različnimi prireditvami, predvsem pa z označitvijo naravne in kulturne dediščine, v ozko dolino med Cerkljansko in Tolminsko privabili nove obiskovalce.
Pobudnik projekta Promocijsko oko Baške grape je ekipa Iniciative za trajnostni razvoj Baške grape, k projektu pa so pristopili vsi prebivalci te doline, saj si želijo izboljšati življenje v njej.
Projekt Promocijsko oko Baške grape so začeli izvajati v začetku leta 2013, zaključuje pa se konec marca. V okviru projekta so potekale različne aktivnosti kot so zbiranje tekstovnega, foto, video in drugega gradiva o Baški grapi, razvoj celostne grafične podobe za enotno predstavitev območja, izdelava informacijsko-promocijskega spletnega portala, vzpostavitev profilov na socialnih omrežjih, promocija, oblikovanje in izdelava podpornega materiala, izvedba informacijsko-izobraževalnih delavnic na lokalni ravni, izvedba konferenc v Triglavskem narodnem parku, priprava načrta povezovanja in promocije ponudnikov Baške grape in izvedba festivala Grapar z delavnicami.
“V času trajanja smo vzpostavili temelje za dolgoročen trajnostni razvoj Baške grape, na katerih imamo namen graditi tudi po zaključenem projektu. V ta namen smo, kot nadgradnjo projekta, že opravili analizo stanja, ki smo jo nadgradili s konkretnimi izvedbenimi projekti ter vse skupaj povezali v strateški dokument za trajnostni razvoj Baške grape. Dokument smo že predali županu občine Tolmin in bo vključen v razvojni program občine, po zaključenem projektu pa nadaljujemo z zastavljenimi izzivi, v prvi vrsti z drugo izvedbo festivala Grapar,” je za STA povedala vodja projekta Aleksandra Grofelnik.
Skupna vrednost projekta je dobrih 30.000 evrov, od tega je bilo 80 odstotkov nepovratnih evropskih sredstev s strani Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja, razliko pa so sofinancirali Občina Tolmin in partnerji v projektu.
“Po zaključenem projektu nameravamo aktivno delovati na področju spodbujanja (malega) podjetništva v Baški grapi in predvidevamo, da bo turizem predstavljal velik del v podjetništvu. Motivirati želimo vse generacije, da lahko vsak stori največ sam, seveda pa je vedno lažje, če se izvedbe lotimo skupaj. Z ekipo Iniciativa za trajnostni razvoj Baške grape smo to do sedaj uspešno dokazovali,” je še dejala Grofelnikova.
Danes ob 19. uri bodo v Hudajužni predstavili nov promocijski material, ki so ga pripravili v okviru projekta Promocijsko oko Baške grape. (sta)
Baška grapa je okoli 30 km dolga dolina reke Bače med Cerkljansko in Tolminsko dolino
No matter if some one searches for his vital thing, therefore
he/she wants to be available that in detail, therefore that thing is maintained over here.