Razkrivamo: Kaj je dejansko rekla sodnica Zöllnerjeva glede podkupovanja v Sloveniji? Nikjer ni slovenskih politikov in Janše!

82

Včeraj sta dva slovenska časnika, katerih novinarji so bili neposredno prisotni na zadnji obravnavi avstrijske zadeve Patria in na kateri je sodnica Marion Zollner izrekla sodbo, zapisala sledeče. Večer v naslovu: Avstrijsko sodišče: Riedl je podkupoval Slovence. In potem tekst: “Riedlova pojasnila je v obrazložitvi sodnica označila za neverodostojna. Na tej točki pa se je dotaknila tudi naslovnikov podkupnin. Iz obrazložitve sodišča, ki smo jo slišali v sodni dvorani, sicer ne veje spoznanje, kdo je prejel podkupnino.” A Večer kljub temu sam sodbo komentira tako, “da se vidi”, kateri so bili tisti politiki, ki naj bi prejeli podkupnino.

“Je pa jasno, da avstrijsko sodišče verjame razlagi avstrijskega tožilstva – da je torej Riedl v kovčku odnesel 900 tisočakov v Slovenijo, jih predal Jožetu Zagožnu. Končni naslovnik pa naj bi bila “stranka”, ki se pojavi v znameniti formuli delitve dobička, najdeni v računalniku direktorja Rotisa Ivana Črnkoviča. Tožilec Volkart Sackmann, ki svojih občutkov po izrečeni sodbi ni želel deliti z javnostjo, je večkrat jasno poudaril, da je “stranka” v resnici stranka SDS nekdanjega slovenskega predsednika vlade Janeza Janše,” zapišejo pri Večeru.

Delo v podnaslovu: Ni dvoma, slovenski politiki so bili podkupljeni, da so priredili razpis v korist Patrie. V tekstu potem Delo še ponovi: “Sodnica je dejala še: Ni dvoma, slovenski politiki so bili podkupljeni, da so priredili razpis v korist Patrie.”

Kako pa so včeraj poročali osrednji avstrijski mediji? Standard ni niti z besedo omenil kakšne izjave sodnice, “da ni dvoma, da so bili slovenski politiki podkupljeni“. (http://derstandard.at/1363707106309/Patria-Prozess-Drei-Jahre-fuer-Waffenlobbyist)

Die Presse je o zadevi malo bolj obširno poročal, glede izjav sodnice Zöllnerjeve pa je zapisal: »Es gibt ausreichend Beweismittel, dass eine Bestechung stattgefunden hat, und das Ausschreibungsverfahren in Slowenien damit beeinflusst wurde”, sagte Richterin Zöllner in ihrer Urteilsbegründung. V prostem prevodu bi se njene besede glasile: “Obstajajo številni dokazi, da je prišlo do podkupovanja, z namenom vplivanja na razpisni postopek v Sloveniji.” Nič torej o politikih, ki naj bi bili podkupljeni. To sta si Večer in Delo torej enostavno izmislila! (http://diepresse.com/home/wirtschaft/economist/1385157/Slowenischer-Panzerkauf_Lobbyist-in-Wien-verurteilt?from=suche.intern.portal)

Sedaj pa pozor: v 2. točki obtožnice, ko je Wolfgang Riedl bil spoznan za krivega kaznivega dejanja podkupovanja, je sodnica, tako vsaj naši avstrijski viri, podala naslednjo obrazložitev: “Tožilstvo je g. Riedlu nedvomno dokazalo nakazilo slovenskemu državljanu Juretu Cekuti v višini najmanj 150.000 evrov, ki mu je nato v zameno dostavil nezakonito dokumentacijo, ki je g. Riedlu omogočila pridobitev posla s podjetjem Patria v škodo podjetja Stayer.”

V celotnem izreku sodbe se besedna zveza “slovenski politiki” ali ime Janez Janša ne pojavi niti enkrat!

SAMSUNG

Janez Janša v včerajšnjem izreku sodbe avstrijskega sodišča ni bil omenjen niti enkrat, a ga slovenski osrednji mediji že vlačijo na plano po sistemu Berglundove lažnive “resnice” o Patrii…

Foto: arhiv Politikis.si

 

Št. komentarjev: 82
  1. severnokorejka pravi

    Politikis, še pri nas v Severni Koreji bi dobili zaušnico za takšno navijaško pisanje.

  2. opazovalec pravi

    Politikis, hvala za povezave. Časi, ko si je komunajzarska sodrga lahko poljubno izmišljevala in prirejala informacije o dogajanju v tujini so hvala Bogu minili, čeprav komunajzarski agitprop še vedno živi v letu 1945.

  3. emil pravi

    Prekleta lažniva novinarska drhal iz F571. Banditi pokvarjeni, res prava udbaška gamad. Sram naj vas bo v dno duše, ki je tako nimate!

  4. feri pravi

    Žal komunjzarji računajo, da večina še vedno spremlja le njihove medije in jih bodo zato do konca zvesto podpirali in nagrajevali….

  5. Marij pravi

    Večer in Delo, pa še Dnevnik imajo najslabße novinarje.
    Še bolj jim bo padla naklada. Jaz pravim, poročanje mora biti objektivno, brez navijaških komentarjev,vsak bralec pa naj si sam naredi zaključek.
    Čimprejšnji pokop takih dnevnikov in njihovih slabih novinarjev!

  6. klerofinancminister Mirko pravi

    in takih forumov, bi dodal.

  7. opazovalec pravi

    Hm, pri bandi 571 niti ne gre za kvaliteto novinarjev, ampak njihovo namensko lažnjivost, tendencioznost, skratka za komunajzarski agitprop, kot se je ta beda poročanja imenovala po drugi svetovni vojni. Idioti očitno še niso ugotovili, da v časih interneta takšno lažnivo poročanje nima dolgega roka trajanja.

  8. Manca pravi

    V ponedeljek v večeru, delu, dnevniku, lady, mladini……. naslovi:
    “Avstrijci že obsodili Janšo!” In slovenski rdečebarvni plebs bo kričal od zadovoljstva. Laž je nesmrtna duša komunizma.

  9. K_ris pravi

    Malo površno ste se lotili branja avstrijskih medijev in vam je nekje očitno ušla ta objava:

    Sackmann zeigte sich empört über die Dreistigkeit der Tatbeteiligten und trug etwa Patria-Dokumente vor, in denen wenig verschleiert von geplanten Schmiergeldzahlungen an slowenische Politiker die Rede gewesen sei.

    http://www.format.at/articles/1314/943/356156/patria-prozess-drei-jahre-haft-waffenlobbyisten-hans-wolfgang-riedl

  10. JOJ pravi

    Zanima me, zakaj novinarji Dela, Dnevnika itd., ne pišejo tako, kot je v resnici. Izgubljajo kredibilnost tako časopisne hiše kot novinarji. Zaradi takih izgubljajo verodostojnost tudi tisti, ki pišejo objektivno. Se kdo od teh vpraša, če niso videti kot nekdanje vaške opravljivke!? Rekla-kazala, samo škodo delajo s svojim jezikom oz. tipkovnico.

  11. Carly pravi

    Prosim da autor popravi zapisano, ker ni korektno prevedena izjava sodnice!

    »Es gibt ausreichend Beweismittel, dass eine Bestechung stattgefunden hat
    So zadovoljiva dokazila, da je prišlo do podkupovanja
    >>in ne kod je napisano po Prešernu <ausreichendzalreichend< je očitna.
    Prosim ponovite izpit v nemščini !!!

  12. Carly pravi

    Moram popraviti zgorno objavo, ker ni pravilno interpretirana:

    Es gibt ausreichend Beweismittel, dass eine Bestechung stattgefunden hat
    So zadovoljiva dokazila, da je prišlo do podkupovanja
    in ne kod je napisano po Prešernu
    Obstajajo številni dokazi, da je prišlo do podkupovanja

    Med besedama ausreichend (zadovoljiva) in zalreichend (številčna) je očitna razlika.

    Prosim ponovite izpit v nemščini !!!

  13. emil pravi

    Kris ne mešat avstrijskega tožilca v to, kar je govorila sodnica! Ona nikjer ni omenjala slovenskih politikov in Janše!!!!!!

  14. CSI-Morost pravi

    VSI državljani naj nemudoma sledijo poštenim PEN-ovcem. VSI naj izstopijo iz DELO kluba, DNEVNIK kluba un VEČER kluba. Mladino pa v POP-KANAL-izacijo! VIRANT, če imaš kohones, TAKOJ naročiti vsem javnim uslužbencem in USTANOVAM, da naj pričnejo šparati tako, da odpovejo naročnino tem “ŠKOVACAM”.
    GOD SAVE THE JANŠA!!

  15. K_ris pravi

    @emil

    To potem povej tudi avtorju tega članka. Morda si spregledal kaj novinar sploh očita Večeru:

    1. del (kaj naj bi bilo v Večeru narobe)
    Tožilev Volkart Sackmann, ki svojih občutkov po izrečeni sodbi ni želel deliti z javnostjo, je večkrat jasno poudaril, da je “stranka” v resnici stranka SDS nekdanjega slovenskega predsednika vlade Janeza Janše,” zapišejo pri Večeru.

    2. del (kjer novinar poudari, da so si v Večeru to izmislili)
    Nič torej o politikih, ki naj bi bili podkupljeni. To sta si Večer in Delo enostavno izmislila!

    Zdaj pa še enkrat poglej izjavo, ki sem jo kopiral iz avstrijskih medijev:

    Sackmann zeigte sich empört über die Dreistigkeit der Tatbeteiligten und trug etwa Patria-Dokumente vor, in denen wenig verschleiert von geplanten Schmiergeldzahlungen an slowenische Politiker die Rede gewesen sei.

  16. klerofinancminister Mirko pravi

    @CSI
    GOD? kdo pa je to? o bogu gres lahko
    predavat otrokom na onkološko kliniko.

  17. Levica obvladuje glavne medije pravi

    Levica obvladuje glavne medije, kar pa ni poceni a nikjer ne vidim da bi plačali vsaj 1€ za nadstandardno medijsko obravnavo.
    “So zadovoljiva dokazila”, da so danes glavni mediji posredno ali neposredno v rokah levice.
    Da ne bi pokazali na levico so takoj orkestrirali medijsko gonjo proti desnici. Držite lopova! Nikjer ne vidim evidentirane prostovoljne prispevke vseh levih kaviarzarjev s katerimi lepo usmerjajo medijsko propagando.
    Plačali so tudi Hildino medijsko diskreditacijo in se pri tem lepo ušteli saj gospa ni vajena take nehvaležnosti.

  18. tqr pravi

    Glede na tole http://forum.finance.si/?m=2075724&single je možno samo troje:

    – ali Urban Červek (dopisnik glasila SZDL z Dunaja) sploh ne zna nemško (se pravi, je do papirjev prišel na Mariničev način), ali
    – ga je nekdo primoral h kreativnemu prevodu sodničine izjave, ali
    – je nekdo v redakciji kreativno priredil njegovo vest

  19. Levica obvladuje glavne medije pravi

    Za vsporedni levi virtualni svet je resnica le moteč element, ki se ga po inerciji še vedno zanemari.

  20. opazovalec pravi

    Kris ob 10.42, če nisi sposoben ugotoviti razlike med pisanjem Večera in tožilčevo izjavo povzeto po Formatu si ali nepismen, ali pa kar je bistveno bolj verjetno del komunajzarskega agitpropa, ki poskuša ob jasnih izjavah povzetih po avstrijskih časopisih še naprej prodajati komunajzarske laži. V stavku, ki si ga povzel po Formatu, Janša in SDS nista nikjer omenjena.

    Laž je nesmrtna duša komunizma.

  21. K_ris pravi

    @opazovalec

    Praviš: “Janša in SDS nista nikjer omenjena”

    To je res, so pa omenjeni slovenski politiki. In na to je letela moja pripomba. Anonimni avtor Politikisovega prispevka je namreč zapisal (citiram):

    “Nič torej o politikih, ki naj bi bili podkupljeni. To sta si Večer in Delo enostavno izmislila!”

    To pa, kot lahko vidiš tudi iz poročanja avstrijskih medijev, enostavno ni res. Avstrijski tožilec je namreč precej jasno povedal, da naj bi šel denar (vsaj planirano je bilo tako) v roke slovenskih politikov.

    In le na ta del sem repliciral. Trditev “Nič torej o politikih, ki naj bi bili podkupljeni.” enostavno ne drži. Se strinjaš?

  22. opazovalec pravi

    He, he, tqr ob 10.58, prebral sem komentar v Financah. Očitno je tudi v Mariboru še nekaj poštenih ljudi.

  23. opazovalec pravi

    Kris, ne drži. Članek govori o obrazložitvi sodbe, ti pa o izjavi tožilca. Naj ti nekdo razloži, da sta to dve različni stvari.

  24. VSI STRPNI pravi

    hahahahahaha…jaz sem vam že neštetokrat povedal in napisal kako delujejo naše KUČANOVE KURBE IZ BANDE 571…HAHAHAHAHhahahaahAHAH..IN ISTO SEM REKEL VČERAJ……le če si opranoglava balkanska rdeča svinja ali prasec lahko še naprej nastavljaš rit in smRDEČE možgane tej mafijski bandi 571 rdečih kurb….hahahahahahah…koliko krat boste še nasedli?……..spomnite se, NI GA STAVKA V KATEREM TE KUČANOVE KURBE NE LAŽEJO, SPRENEVEDAJO ALI NESTRPNO DISKREDITIRAJO DRUGAČE MISLEČIH…..HAHAHAHAHhahahaahah…VI PA ŠE NAPREJ VERJEMITE TEM BALKANSKIM MAFIJSKIM RDEČIM PRASCEM IN SVINJAM IZ BANDE 571…Ahahahahahahahahahah

  25. VSI STRPNI pravi

    DA NE POZABITE…HAHAHAHAhahahahaha..vsaj stavek, vsak članek le navadna laž ali lizanje smrdečih udbovskih riti…hahahahahahah

    1. Matej Šurc Radio Slovenija
    2. Igor Mekina Dnevnik
    3. Matjaž Kranjec Hopla
    4. Boris Čibej Delo
    5. Saša Vidmajer Delo
    6. Damijan Slabe Delo
    7. Veso Stojanov Delo
    8. Matija Grah Delo
    9. Boštjan Tadel Marketing Magazin
    10. Miha Jenko Delo
    11. Rajka Pervanje Radio Slovenija
    12. Sandi Frelih Radio Slovenija
    13. Blaž Zgaga Večer
    14. Helena Milinkovič TV Slovenija
    15. Sandra Brecl Brankovič Radio Slovenija
    16. Nika Repovž Radio Slovenija
    17. Uroš Kokošar Radio Slovenija
    18. Snežana Ilijaš Radio Slovenija
    19. Simona Rakuša TV Slovenija
    20. Ksenija Horvat TV Slovenija
    21. Robert Škrjanc Radio Slovenija
    22. Rok Praprotnik Dnevnik
    23. Peter Kolšek Delo
    24. Matjaž Frangež TV Slovenija
    25. Biljana Vučenovič Radio Slovenija
    26. Slavko Fras upokojeni novinar
    27. Emil Lukančič-Mori Tisk. agencija Morel
    28. Maja Cestnik TV Slovenija
    29. Simon Tecco samostojni novinar
    30. Marko Pečauer Delo
    31. Brane Jerman Radio Slovenija
    32. Rok Pintar Radio Slovenija
    33. Živa Trček Radio Slovenija
    34. Aleš Smrekar Radio Slovenija
    35. Izidor Grošelj Radio Slovenija
    36. Janina Jenko Radio Slovenija
    37. Vanja Pirc Mladina
    38. Jure Trampuš Mladina
    39. Špela Novak Radio Slovenija
    40. Jelka Šutej Adamič Delo
    41. Matjaž Trošt Radio Slovenija
    42. Domen Caharijas Dnevnik
    43. Jože Jerman Večer
    44. Borut Mekina Mladina
    45. Nataša Štefe Radio Slo./Val 202
    46. Rok Valenčič Radio Slovenija
    47. Borut Mehle Dnevnik
    48. Martin Tomažin TV Slovenija
    49. Goran Tenze Radio Slovenija
    50. Denis Sarkić Vest
    51. Veronika Gnezda Radio Slo./Val 202
    52. Tomaž Gerden Radio Slovenija
    53. Niko Robavs Radio Slovenija
    54. Boštjan Lajovic TV Slovenija
    55. Mija Repovž Delo
    56. Janko Lorenci upokojeni novinar
    57. Darja Groznik Radio Slo./Val 202
    58. Boris Žgajnar Radio Slo./Val 202
    59. Andrej Karoli Radio Slo./Val 202
    60. Matej Praprotnik Radio Slo./Val 202
    61. Tadeja Milek Radio Slo./Val 202
    62. Nina Zagoričnik Radio Slo./Val 202
    63. Tina Šrot Radio Slo./Val 202
    64. Rok Kužel Radio Slo./Val 202
    65. Nataša Zanuttini Radio Slo./Val 202
    66. Danila H. Kuplen Radio Slo./Val 202
    67. Janez Čuček TV Slovenija
    68. Bojan Veselinovič Dnevnik
    69. Zoran Senković Dnevnik
    70. Aleš Gaube Dnevnik
    71. Bojan Glavič Dnevnik
    72. Vasja Jager Večer
    73. Ivan Vidic Večer
    74. Branko Maksimovič Večer
    75. Dr. Damijana Žist Večer
    76. Jaka Adamič Dnevnik
    77. Bojan Velikonja Dnevnik
    78. Tanja Keršmanc Hopla
    79. Duša Podbevšek Bedrač Hopla
    80. Zoran Triglav Hopla
    81. Ivan Žitko Hopla
    82. Alenka Brezovnik Dnevnik
    83. Uroš Škerl Dnevnik
    84. Primož Cirman Dnevnik
    85. Miča Vipotnik Dnevnik
    86. Sven Berdon Dnevnik
    87. Matej Povše Dnevnik
    88. Grega Repovž Mladina
    89. Dejan Pušenjak Delo
    90. Jelka Zupanič Večer
    91. Luka Cjuha Dnevnik
    92. Aleksander Lucu Nedeljski dnevnik
    93. Matija Stepišnik Večer
    94. Nina Razboršek samostojni novinar
    95. Tomi Lombar Delo
    96. Jože Poglajen Dnevnik
    97. Zdenko Matoz Delo
    98. Tina Čuček POP TV
    99. Bojan Gluhak Primorske novice
    100. Danica Petrovič Primorske novice
    101. Tatjana Tanackovič Dnevnik
    102. Jasna Arko Primorske novice
    103. Sonja Ribolica Primorske novice
    104. Cveta Guzej Sabadin Primorske novice
    105. Maja Pertič Primorske novice
    106. Iztok Presl POP TV
    107. Ervin Hladnik Milharčič Dnevnik
    108. Miran Korošec Radio Slovenija
    109. Nevenka Dobljekar Radio Slovenija
    110. Sara Jovič TV Koper
    111. Iztok Umer Slovenske novice
    112. Devana Jovan Radio Koper
    113. Janez Novak Radio Slovenija
    114. Aleš Kocjan Radio Slovenija
    115. Robert Botteri Mladina
    116. Gorazd Utenkar Delo
    117. Špela Kožar TV Slovenija
    118. Marjan Šarec TV Slovenija
    119. Alenka Terlep Radio Slovenija
    120. Milan Vogel Delo
    121. Breda Štivan Bonča TV Slovenija
    122. Maja Žiberna TV Slovenija
    123. Dušan Berne Radio Slovenija
    124. Franci Pavlin Radio Slovenija
    125. Barbara Cujnik Radio Slovenija
    126. Marko Jakopec Delo
    127. Matjaž Albreht Delo
    128. Jani Sever Vest.si
    129. Iztok Jurančič samostojni novinar
    130. Julija Kočar TV Slovenija
    131. Sebastjan Kopušar Dnevnik
    132. Ciril Brajer Nedeljski dnevnik
    133. Andrej Brstovšek Dnevnik
    134. Janez Mally Nedeljski dnevnik
    135. Meta Černoga Nedeljski dnevnik
    136. Toni Perič Direkt
    137. Gorazd Suhadolnik Direkt
    138. Gregor Gruber Direkt
    139. Daša Birsa Direkt
    140. Jasmina Haskovič Direkt
    141. Matjaž Rust Direkt
    142. Miloja Bukovec Direkt
    143. Kristina Hočevar Direkt
    144. Miha Lampreht RTV Slovenija
    145. Tanja Starič TV Slovenija
    146. Franco Juri Dnevnik, Radio KP
    147. Venčeslav Japelj Primorske novice
    148. Katja Gleščič Primorske novice
    149. Barbara Verdnik Primorske novice
    150. Vojko Plevelj Radio Slovenija
    151. Vito Divac Delo
    152. Helena Lovinčič Radio Slovenija
    153. Jasna Karlen Kuhar Ra. Slo., Sweriges Ra.
    154. Zdenko Fajdiga Radio Slovenija
    155. Damjan Zorc Radio Slo./Val 202
    156. Mojca Š. Pašek TV Slovenija
    157. Tomaž Zaniuk Radio Študent
    158. Erik Valenčič Radio Študent
    159. Matej Šebenik Radio Študent
    160. Andraž Ravnik Radio Študent
    161. Luka Zagoričnik Radio Študent
    162. Mija Škrabec Arbanas Radio Slo./Val 202
    163. Jana Vidic Radio Slo./Val 202
    164. Blaž Ermenc Radio Slovenija
    165. Luka Robida Radio Slovenija
    166. Urška Boršič Radio Slovenija
    167. Uršula Majcen Radio Slovenija
    168. Dare Milič Radio Slovenija
    169. Luka Petrič Radio Slovenija
    170. Boris Ličof Radio Slovenija
    171. Dušan Milič Radio Slovenija
    172. Sašo Dravinec Primorske novice
    173. Jurij Gustinčič Mladina, TV Slo.
    174. Ines Kočar TV Slovenija
    175. Mitja Meršol Delo
    176. Milka Lužnik Pohar Radio Slovenija
    177. Uroš Volk Radio Slovenija
    178. Jože Bonča Radio Slovenija
    179. Jernejka Drolec Radio Slovenija
    180. Marko Juvan Direkt
    181. Tomi Šujdovič Direkt
    182. Tomaž Skale Dnevnik
    183. Nina Jerman TV Slovenija
    184. Igor Vidmar TV Slo./Studio City
    185. Janko Sarađen Radio Slovenija
    186. Boštjan Vrhovšek Radio Študent
    187. Gregor Kastelic Radio Študent
    188. Igor Krasnik Radio Študent
    189. Urh Ambrož Radio Študent
    190. Nina Kos Radio Študent
    191. Anže Tomič Radio Študent
    192. Tea Golob Radio Študent
    193. Boris Vasev Radio Študent
    194. Primož Vozelj Radio Študent
    195. Lenart J. Kučič Delo
    196. Boris Jež Delo
    197. Boštjan Videmšek Delo
    198. Sergeja Hadner Hvala POP TV
    199. Staša Lozar POP TV
    200. Maja Roš POP TV
    201. Polona Križnar POP TV
    202. Gašper Lubej POP TV
    203. Tadeja Lampret POP TV
    204. Janez Usenik POP TV
    205. Jernej Verbič POP TV
    206. Tomaž Bračko POP TV
    207. Jure Brankovič POP TV
    208. Erika Pečovnik POP TV
    209. Miha Drozg POP TV
    210. Vanda Levstik POP TV
    211. Polona Movrin POP TV
    212. Alenka Arko POP TV
    213. Maja Sodja POP TV
    214. David Jug POP TV
    215. Jani Muhič POP TV
    216. Sabina Francek TV KP
    217. Mojca Petrič Bužan TV KP
    218. Karin Sabadin TV KP
    219. Eugenija Carl TV KP
    220. Boris Maljevac TV KP
    221. Sandi Škvarč TV KP
    222. Edi Mavsar TV KP
    223. Špela Lenardič TV KP
    224. Vesna Potočar TV KP
    225. Helena Pasinato TV KP
    226. Simona Horvat TV KP
    227. Elen Batista Štader TV KP
    228. Mojca Juratovec TV KP
    229. Flavio Dessardo TV KP
    230. Damjana Stamejčič Delo
    231. Brane Piano Delo
    232. Primož Škerl Delo
    233. Alma M. Sedlar Jana
    234. Mojca Grotovnik Dnevnik
    235. Franc Kramer Večer
    236. Jože Skok Radio Slovenija
    237. Rozmari Petek NT, Radio Celje
    238. Nataša Leskovšek Info TV
    239. Branko Stamejčič NT Radio Celje
    240. Tomaž Lukač TV Celje
    241. Ana Marija Bosak TV Maribor
    242. Janez Kroflič
    243. Simon Kardum samostojni novinar
    244. Matija Gorjan samostojni novinar
    245. Petra Vidrih Primorske novice
    246. Davorin Koron Primorske novice
    247. Tomo Šajn Primorske novice
    248. Leo Caharija Primorske novince
    249. Igor Mljač Primorske novice
    250. Alenka Penjak Primorske novice
    251. Jana Krebelj Primorske novice
    252. Tina Čič Primorske novice
    253. Alenka Ožbolt Primorske novice
    254. Ilona Dolenc Primorske novice
    255. Vesna Humar Primorske novice
    256. Vida Petrovčič TV Slovenija
    257. Barbra Jermann TV Slovenija
    258. Miro Štebe TV Slovenija
    259. Novica Mihajlovič Finance
    260. Cveta Potočnik Radio Slovenija
    261. Tomaž Celestina Radio Slovenija
    262. Štefan Grah Radio Slovenija
    263. Boris Lenarčič Radio Slovenija
    264. Mojca Širok TV Slovenija
    265. Natalija Muršič Radio Slovenija
    266. Marjan Rogelj Radio Slovenija
    267. Jelena Gačeša Delo
    268. Vida Curk Radio Slovenija
    269. Jela Krečič Delo
    270. Ciril Gale TV Slovenija
    271. Lea Širok Radio Koper
    272. Ingrid Kašca Bucik Radio Koper
    273. Artur Lipovž Radio Koper
    274. Tatjana Gregorič Radio Koper
    275. Edi Prošt Radio Koper
    276. Božo Marinac Radio Koper
    277. Nataša Benčič Radio Koper
    278. Nataša Uršič Radio Koper
    279. Zdenka Tomulič Radio Koper
    280. Irena Cunja Radio Koper
    281. Igor Vidmar Dolenjski list
    282. Tanja Jakše Gazvoda Dolenjski list
    283. Mojca Žnidaršič Dolenjski list
    284. Irena Novak Dolenjski list
    285. Boris Blaic Dolenjski list
    286. Jožica Dorniž Dolenjski list
    287. Breda Dušič Gornik Dolenjski list
    288. Martin Luzar Dolenjski list
    289. Drago Rustja Dolenjski list
    290. Nina Štampohar samostojni novinar
    291. Nataša Pogorevc Radio Ptuj
    292. Bojan Sinič Tednik Panorama
    293. Barbara Leskovar Žurnal 24
    294. Slavica Pičerko Peklar Večer
    295. Anemari Kekec Radio Ptuj
    296. Marija Slodnjak Radio Ptuj
    297. Martin Ozmec Radio Ptuj
    298. Jure Mastnak Radio Slovenija
    299. Tanja Lesničar Pučko Dnevnik
    300. Lidija Pak Televizija Slovenija
    301. Jelena Blagojevič Radio MARŠ
    302. Vesna Lovrec Radio MARŠ, Vest
    303. Jože Kos Grabar
    304. Rok Kajzer Delo
    305. Samo Dekleva Delo
    306. Tanja Volf Radio MARŠ
    307. David Šribar Radio MARŠ
    308. Aleksandra Gropevšek Ra. MARŠ, Večer
    309. Matjaž Ploj Radio MARŠ
    310. Dragiša Modrinjak upokojeni novinar
    311. Mojca Planšak Ra.MARŠ, Večer
    312. Otmar Klipšteter upokojeni novinar
    313. Karolina Babič Ra. MARŠ, Dialogi
    314. Vesna Rojko STA
    315. Matjaž Horvat STA
    316. Mihael Korsika STA
    317. Mihael Šušteršič STA
    318. Urška Kristan STA
    319. Katja Svenšek STA
    320. Barbara Dovč STA
    321. Jure Bernard STA
    322. Jure Kos STA
    323. Marko Vukovič STA
    324. Sebastjan Maček STA
    325. Maja Oprešnik STA
    326. Gorazd Jukovič STA
    327. Ela Petrovčič STA
    328. Jaka Dobajk STA
    329. Alenka Vesenjak STA
    330. Nataša Kuhar Radio Maribor
    331. Breda Čepe Radio Maribor
    332. Lidija Vizantin Radio Maribor
    333. Edvard Pukšič Radio Maribor
    334. Irena Kodrič Cizerl Radio Maribor
    335. Vesna Spreitzer Radio Maribor
    336. Matej Štrafela Radio Maribor
    337. Drago Marušič Radio Maribor
    338. Darko Pašek upokojeni novinar
    339. Dejan Rat Radio Maribor
    340. Zoran Milovanovič Radio Maribor
    341. Tatjana Senegačnik Radio Maribor
    342. Stane Kocutar Radio Maribor
    343. Tone Petelinšek Radio Maribor
    344. Vida Toš Murski Val
    345. Ivan Gerenčer Delo
    346. Nataša Brulc Šiftar Murski Val
    347. Lidija Magdič Murski Val
    348. Marjan Dora Murski Val
    349. Bernarda B. Peček Vestnik
    350. Ludvik Kovač Vestnik
    351. Jože Gabor Vestnik
    352. Milan Jerše Vestnik
    353. Jože Graj Vestnik
    354. Nana Rituper Rodež Vestnik
    355. Tomo Koleš Vestnik
    356. Andrej Bedek Vestnik
    357. Jože Pojbič Delo
    358. Boris Cipot
    359. Majda Horvat Vestnik
    360. Silva Berki RTVS, MMR Lendava
    361. Eva Bukovec RTVS, MMR Lendava
    362. Agnes Tatrai RTVS, MMR Lendava
    363. Suzana Časar Šimon RTVS, MMR Lendava
    364. Klara Jobbagy RTVS, MMR Lendava
    365. Elizabeta Markovič Toplak RTVS, MMR Lendava
    366. Edit Gonc RTVS, MMR Lendava
    367. Agnes Horvath RTVS, MMR Lendava
    368. Helena Feher RTVS, MMR Lendava
    369. Ildiko Kovačič RTVS, MMR Lendava
    370. Szilva Roszman RTVS, MMR Lendava
    371. Borut Šantak RTVS, MMR Lendava
    372. Eva Lorincz RTVS, MMR Lendava
    373. Irena Matko Lukan Ciciban, Cicido
    374. Alenka Veler Ciciban, Cicido
    375. Meta Tavčar Reader’s Digest /Slo.
    376. Slavica Remškar Ciciban, Cicido
    377. Tihana Kurtin Poliglot
    378. Zarja Koliševska Plus
    379. Jana Zirkel Bach Plus
    380. Boris Bogataj MK-Založba revij
    381. Urška Kaloper Plus
    382. Anja Leskovar GEA
    383. Urška Skvarča Cici- Zabavnik
    384. Katja Stergar PIL
    385. Maja Bajželj Moj Planet
    386. Jasna Merc Moj Planet
    387. Lidija Kosi Radio Slovenija
    388. Silva Eory Radio Murski Val
    389. Marjan Maučec POP TV
    390. Bojan Peček TV Slovenija
    391. Cirila Sever TV Slovenija
    392. Nataša Gider Večer
    393. Rado Božičnik TV Slovenija
    394. Boris Kralj Radio Koper
    395. Peter Petrovčič Mladina
    396. Miha Štamcar Mladina
    397. Matjaž Klančar Mladina
    398. Gregor Cerar Mladina
    399. Deja Crnovič Mladina
    400. Sebastjan Ozmec Mladina
    401. Aleksander Mičič Mladina
    402. Vito Avguštin Dnevnik
    403. Milena Ule Dnevnik
    404. Tomaž Bukovec Nedeljski dnevnik
    405. Suzana Rankov Dnevnik
    406. Sebastjan Morozov Dnevnik
    407. Mirko Štular Radio Slovenija
    408. Miha Švalj Radio Slo./Val 202
    409. Gojko Bervar Radio Slovenija
    410. Boštjan Bogataj Gorenjski Glas
    411. Ana Hartman samostojni novinar
    412. Danica Zavrl Žlebir Gorenjski Glas
    413. Primož Knez Dnevnik
    414. Aljana Jocif Radio Slovenija
    415. Mateja Gruden Delo
    416. Mateja Železnikar Radio Slovenija
    417. Katja Lenart Vest.si
    418. Alenka Sivka Stop
    419. Marjana Vovk Stop
    420. Irena Knez Stop
    421. Martin Senica Stop
    422. Melita Berzelak Jana
    423. Bernarda Jeklin
    424. Jure Eržen Delo
    425. Matjaž Štirn Radio Študent
    426. Boštjan Andjelković Radio Študent
    427. David Verbuč Radio Študent
    428. Božidar Plesnik Radio Študent
    429. Igor Modic Delo
    430. Blaž Samec Delo
    431. Mateja Babič Delo
    432. Jure Aleksič Mladina
    433. Nada Mavrič Nedeljski Dnevnik
    434. Marjana Vončina Nedeljski Dnevnik
    435. Boris Lenič Dnevnik
    436. Sašo Mlač Beta, Onasa
    437. Borut Čontala Slovenske novice
    438. Tadeja Zupan Arsov
    439. Zoran Potič Večer
    440. Domen Grogl STA
    441. Tjaša Škamperle Radio Koper
    442. Franček Kavčič samostojni novinar
    443. Marjeta Verbič samostojna novinarka
    444. Sonja Merljak Zdovc Delo
    445. Luna J. Šribar Kralji ulice
    446. Maruša Bertoncelj Radio študent
    447. Maša Stanovnik TV Slovenija
    448. Zoran Odič Svobodna misel
    449. Jaka Elikan Primorske novice
    450. Meta Krese samostojna novinarka
    451. Lada Zei upokojena novinarka
    452. Vida Zei samostojna novinarka
    453. Simona Bandur Delo
    454. Nada Ravter upokojena novinarka
    455. Marjan Sedmak upokojeni novinar
    456. Aleksandar Djurič STA
    457. Primož Kavčič Večer
    458. Marjan Lah ex – TV Slovenija
    459. Siniša Gačič TV Slovenija, Mladina
    460. Tina Recek Večer
    461. Miran Lesjak Dnevnik
    462. Mitja Blažič Radio Slovenija
    463. Štefan Kutoš Radio Slovenija
    464. Rajko Dolinšek Radio Slovenija
    465. Aida Kurtovič Radio Slovenija
    466. Špela Bratina Radio Slovenija
    467. Tatjana Popovič Radio Slovenija
    468. Gašper Klarič Radio Slo/Val 202
    469. Luka Jakopin Radio Slo/Val 202
    470. Dare Rupar Radio Slovenija
    471. Bojan Leskovec Radio Slovenija
    472. Vesna Vukovič Dnevnik
    473. Romana Erjavec Radio Slovenija
    474. Marcel Štefančič Mladina
    475. Eva Kobe TV Slovenija
    476. Marjeta Šoštarič Delo
    477. Miloš Ivančič Radio Koper
    478. Maja Cerkovnik STA
    479. Boštjan Močnik Radio ENA
    480. Ivan Botteri Slobodna Dalmacija, Novi list
    481. Erika Repovž Delo
    482. Dare Hriberšek samostojni novinar
    483. Jerca Kos samostojna novinarka
    484. Pavel Perc Dolenjski list
    485. Bojan Bauman Večer
    486. Boštjan Pihler Mladina
    487. Borut Peterlin Mladina
    488. Matej Leskovšek Mladina
    489. Andrej Hofer TV Slovenija
    490. Danilo Utenkar Delo
    491. Zoran Medved TV Slovenija
    492. Vili Vuk Večer
    493. Simona Špindler Murski val
    494. Sebastijan Rous Murski val
    495. Bojan Rajk samostojni novinar
    496. Liana Buršič Radio Slovenija
    497. Lucija Fatur Radio Slovenija
    498. Nataša Lang Radio Slovenija
    499. Boštjan Janežič Radio Slovenija
    500. Glorija Marinovič 7 dni
    501. Mirko Lorenci Večer
    502. Mirko Munda Večer
    503. Janja Koren TV Slovenija
    504. Jana Zupančič Nedelo
    505. Boris Kutin
    506. Miša Sovdat upokojena novinarka
    507. Dean Jelačin TV Koper
    508. Tomaž Švagelj
    509. Anja Golob gledališka kritičarka
    510. Stojan Spetič novinar v Italiji
    511. Robert Škrlj Primorske novice
    512. Maksimiljana Ipavec Primorske novice
    513. Tina Milostnik Valenčič Primorske novice
    514. Tomo Šajn Primorske novice
    515. Igor Tavčar Primorske novice
    516. Mitja Marussig Primorske novice
    517. Miša Molk TV Slovenija
    518. Jasna Tepina TV Slovenija
    519. Darja Lojen Štajerski val
    520. Milka Dobravc Štajerski val
    521. Marjan Toš Radio MB, Lovec
    522. Brigita Rovšek Radio Slovenija
    523. Zlatka Strgar Dnevnik
    524. Marjan Remic upokojeni novinar
    525. Janez Temlin samostojni novinar
    526. Zmago Šalamun Radio Tednik Ptuj
    527. Monika Rijavec samostojna novinarka
    528. Zdenka Jagarinec POP TV
    529. Majda Santin Bažec samostojna novinarka
    530. Arden Stancich TV Koper
    531. Jasna Kontler Salamon Delo
    532. Nevenka Čurin samostojna novinarka
    533. Tomaž Klipšteter Dnevnik
    534. Majda Vukelič Delo
    535. Tanja Kremžar Večer
    536. Matjaž Zajec TV Slovenija
    537. Anka Dugorepec Delo, ex Info TV
    538. Matjaž Vizjak
    539. Zoran Ličen Tele 59, RTS
    540. Vasja Ocvirk samostojni novinar
    541. Lidija Jež samostojna novinarka
    542. Nace Novak Novi glas, Primorski dnevnik
    543. Vlado Podgoršek upokojeni novinar
    544. Silva Čeh Delo
    545. Katarina Fidermuc Delo
    546. Natalija Gorščak TV Slovenija
    547. Živa Brecelj samostojna novinarka
    548. Tomaž Karat RTV Slovenija
    549. Gabrijela Milošič RTV Slovenija
    550. Saša Krajnc RTV Slovenija
    551. Ana Hajšek Bučar RTV Slovenija
    552. Matej Korošec RTV Slovenija
    553. Tatjana Kren Hlebič RTV Slovenija
    554. Dragica Vujanovič RTV Slovenija
    555. Irena Bedrač RTV Slovenija
    556. Zoran Medved RTV Slovenija
    557. Simona Kopinšek RTV Slovenija
    558. Irma Ferlinc Guzelj RTV Slovenija
    559. Simon Šparavec RTV Slovenija
    560. Nina Cverlin RTV Slovenija
    561. Ema Staubar RTV Slovenija
    562. Andrej Geržina RTV Slovenija
    563. Saško Jazbec RTV Slovenija
    564. Drago Soršak RTV Slovenija
    565. Ivo Kores RTV Slovenija
    566. Andreja Rednak Finance
    567. Darja Tibaot Ciringer TV Slovenija
    568. Rajka Pupovac TV Slovenija
    569. Ilinka Todorovski Finance
    570. Marjan Šrimpf TV Slovenija
    571. Polona Fijavž TV Slovenija

  26. K_ris pravi

    @opazovalec

    No, potem mi pa ti v tem Politikisovem članku poišči, kaj očitajo VEČERU glede obrazložitve sodbe.

    Edini očitek proti Večeru, ki ga jaz najdem, se nanaša na izjavo tožilca in ne na izjavo sodnice. Za izjavo sodnice očitno še pri Politikisu priznavajo, da jo je Večer pravilno zapisal.

    Torej se mora na tožilčevo izjavo posledično nanašati tudi ta stavek, ker sicer Večer v tem kontekstu sploh ne bi smel biti omenjen:
    “Nič torej o politikih, ki naj bi bili podkupljeni. To sta si VEČER in Delo enostavno izmislila!”

  27. VSI STRPNI pravi

    a res vi še vedno nasedate na vse laži , neumnosti in izmišljotine , ki jih napišejo na delu, večeru, dnevniku, mladini, primorskih novicah itd. itd. itd…..a vi res to? leta 2013? ..a nimate dostopa do interneta ? ne poznate nobenih tujih jezikov razen svetovno znane hrvaščine, srbščine, srbo-hrvaščine, bosanšćine?….hahahahahahAHHAAHAHhhahaha.

  28. jazbar pravi

    Kućan in Janša dva največja zla v Sloveniji!

  29. VSI STRPNI pravi

    NePlačujemRtvSlo says:
    06. 04. 2013 at 01:58

    1 – Vsi obtoženi razen g Ridla SO OPROŠČENI VSEH OBTOŽB –

    – Tudi g Walter Wolf,ki naj bi denar od Ridla prenesel v Slovenijo kar mu očita tudi naše tožilstvo v Sloveniji (upam da ste prebrali natančno Wolf JE OPROŠČEN )

    Česa je bil obtožen Ridel?

    – 1 točka obtožnice – DAVČNA UTAJA (obrazložitev sodnice)

    — KRIV —

    Tožilstvo je nedvomno dokazalo da je g Ridel poizkušal izvesti kaznivo dejanje DAVČNE UTAJE in sicer — Tožilstvo je dokazalo,da se je g Ridel poizkušal izmakniti plačilu davka od 2,200,000 eur plačane PROVIZIJE podjetja Patrija

    2- točka obtožnice – PODKUPOVANJE

    – KRIV –

    Obrazložitev sodnice – Tožilstvo je g Ridlu nedvomno dokazalo nakazilo slovenskemu državljanu Juretu Cekuti v višini najmanj 150,000 eur ,ki mu je nato v zameno dostavil NE zakonito dokumentacijo , ki je g Ridlu omogočila pridobitev posla z podjetjem patrija v škodo podjetja Štayer

    3- točka obtožnice – GOSPODARSKA ŠPIONAŽA

    – KRIV –

    Obrazložitev sodnice – Tožilstvu je nedvomno uspelo dokazati,da je g Ridel s podkupninami prišel do NE zakonito pridobljene dokumentacije sistemske tehnike ,ki je usebovala vse tehnične podatke konkurenčnega podjetja in dokumente,kjer je bil natančna finančna konstrukcija s katero se je sistemska tehnika hotela prijaviti na razpis za 8 kolesnike v Sloveniji in nato te dokumente predal podjetju patrija ,ki je kasneje zaradi tega kaznivega dejanja imela prednost pred konkurenco na razpisu

    4- ORGANIZIRANJE HUDUDELSKE ZDRUŽBE –

    – NI KRIV –

    Obrazložitev sodnice — Tožilstvu ni uspelo dokazati,da bi g Ridel usatnovil ali imel v načrtu ustnoviti takšno združbo

    5 – Sodnica po izreku sodbe — Ostajjo pa tudi NE dokazani INDICI da je 900,000 eur ki naj bi bila nakazana v Singapur v resnici pristalo v rokah Slovenskih državljanov in če je bil denar nakazan ga je potem negdo moral prejeti in če so INDICI pravilni potem je nedvomno da so bili slovenski politik podkupljeni,da se razpis priredi Patriji

    – Edin Slovenski državljan,ki se ga v obrazložitvi sodbe omeni je Jure Cekuta (ki pa v sloveniji sploh ni v sodnem postopku) ZAKAJ?

    – g Janša ni bil omenjen niti z BESEDICO —- Če so novinarji objavili Finski dokumentarec resnica o patriji potem naj bodo vsaj toliko objektivni in predvajajo celetno današnjo razpravo na sodišču v Avstriji –

    – Naj bodo Slovenci vsaj tokrat objektivno obveščeni ! ! !ž

    NePlačujemRtvSlo ; HVALA….jasno , dokumentirano , resnično, nobena, ponavljam NOBENA kučanova kurba iz bande 571 ne bo tega objavila…tako gre pač balkansko rdeče svinjsko mafijsko novinarstvo……zares nič novega, novo bi bilo le to, da bi končno normalni spoznali enkrat za vedno, kakšne rdeče KURBE so v resni VSI, čisto VSI naši samooklicani kao neodvisni piSRALCI ( oni se bodo seveda predstavili kot novinarji….hahahahahahHAHAHAHAHAHAAHA) …..

  30. Divizija pravi

    Spet so lizali udbovske riti.

  31. Kučan smrt pravi

    Vse sledi vodijo k murgeljskemu izdajalcu.

  32. MEFISTO pravi

    Pri vsem tem je važno le, da imamo Bratuškovo in da imamo sanjsko vlado.

    Okrog Patrie se bodo že dogopvorili, da je kriv Janša.

  33. Saskia pravi

    Slowenische rote jurnalisten sind Luegner und einfache gross-mauler, die koennen nichts auser Luegen verbreiten, die goehoeren in die Wueste wo Pfeffer waechst, denen glaubt kein normaler Mensch, diese Leute goehoren zu der roten Stalinistischer bande, auch Europa mag diese Journaliste nich sie haben schlechte Erfahrungen mit diese sorte “untermenschen.”

  34. Levica obvladuje glavne medije pravi

    Plagiat Alenke je bil za leve medije tipkarska napaka. Danes pa Avstrijskemu sodstvu podtikajo besede, ki jih niso izrekli. Važno je le, da pri belem dnevu nategujejo že prevečkrat nategnjeno domačo rajo.
    DELO, Dnevnik, RTV in da ne pozabim preko sponzorjev obvladovan POP TV.
    Levi so posredno ali neposredno lastniki TV poročil, ki so za ogromno ljudi edini vir informiranja. Laganje, polresnice, cenzura, namigovanja se da zelo lahko dokazati in verjetno so tudi kazniva. Ker pa je korupcija in kadrovske strukture preprečujejo tako kot v socializmu pravici domovinsko pravico, je sprenevedanje, laganje, kraja, ponarejanje postala največja vrlina levice.

    Na laži temelječa vlada bi nam vladala z zavajanjem in svoje grehe pripisovala drugim. Pokradli so nam milijarde pa se bodo zgražali zaradi kakšne črne gradnje ali ukradene kure.

    Zakaj moraš dobro obvladati branje levih medijev da jih prav razumeš.
    Zakaj se moraš pri vsakem stavku vprašati, kaj so zamolčali ali povedali izven konteksta, ali naredili polresnico in na kaj direktno namigujejo.

  35. jokl dokl pravi

    Banda komunistična novinarska lažniva! Vi niste Slovenci, vi ste navadni sovražniki slovenskega ljudstva!

  36. fanči pravi

    Kako lepo je, da DELO išče nove/stare naročnike! Le največji bedak bo ponovni naročnik! Sem povedala dovolj jasno! Lažejo, lažejo in prirejajo…

  37. Vanja pravi

    Delo je v totalni krizi. Ta sekret papir sem odjavila že pred 10 letim, pa me še danes klicarijo, če bom se spet naročila. Ne samo da to ne bom nikoli naredila, še tako so glupi, da se jim nič ne da povedati, ko jim že stotič rečeš ne!

  38. poštenjak pravi

    mhm to je konstrukt finskih in avstrijskih udbovcev hahahaha

  39. NOČEM JJ pravi

    Ena patrija ,ena država en Janša.Mokre sanje SDS jurišnikov

  40. zupi pravi

    za Delo! razbijte in požgite, lažnivi, rdeči ta sekret!!!

  41. dudamuda pravi

    Oooo Mefisto je še živ…Stara garda se je zgleda umaknila novokomponovanim desnim 23 iq-ujskim “pionirčkom” z sveto izjemo VseHstrpnih, on pa je itak na medikamentih….Kar se pa tiče obsodbe in možnih povezav….narod že stoletja pravi “kjer je dim je tudi ogenj” zakaj bi šli v detalje….

  42. opazovalec pravi

    Kris ob 11.36, še enkrat preberi citat iz Večera, ki ga Politikis navaja v drugem odstavku svojega članka in se nehaj sprenevedati.

    Pisanje Večera in Dela (Mladine in Dnevnika zaradi normalne prebave raje nisem šel brat) je navadna komunajzarska laž, tipična za prokleto komunajzarsko bando, ki svinja po slovenskih dnevnikih.

  43. lua pravi

    VSI STRPNI: v imenu tistih Slovncev, ki smo že zdavnaj odpovedali Delo in Večer, Mladine pa se izogibamo kot bi bila kužna lepo prosim, da VSAK dan objavite spisek te golazni, ki je poleg Viranta in partije direktno odgovorna za bankrot (v treh mesecih!) Slovenije! S svojimi lažnivim, primitivnim, polpismenim kurjenjem po diktatu poslavljajoče partije nas je banda pisunov Dela in Večera z najnovejšimi članki o Patriji pripeljala do konca. Prikoritne svinje bodo hvala bogu pocrkale, ker ne bo denarja za njihove plače. Ljudje, če ste zavedni in pošteni Slovenci, TAKOJ! odpovejte to smrdečo gnilobo, ki se upa klicariti po domovih in prosjačiti, naj se zopet naročimo na njihove časopise. Boste prihranili, o vsem kar vas zanima pa se boste lahko verodostojno seznanili na spletu.

  44. mudo moreno pravi

    100 X sem že izjavil pa naj bo še enkrat: kdor verjame le besedico prekrasnim neodvisnim slovenskim medijem, ta ima svet postavljen na glavo in je eno hudo ubogo in trpeče bitje.
    Edini z dokumenti dokazani podkupnini, ki sta šla od Riedla v Slovenijo sta podkupnini Cekuti in Kučanovi svetovalki MIRJANI JARC.
    Vse ostalo so laži, propaganda, izmišljotine in potvarjanja.
    Oproščen je tudi Wolf. Tisti Wolf, ki naj bi podkupil naše. Torej?!!!!!!!!!!!

    Gre za sodbo na prvi instanci. Koliko bo Riedel dobil na koncu, če sploh kaj, bomo še videli. Lobiranje ni ne v Avstriji ne pri nas prepovedano.
    In po Avstrijskih zakonih tudi provizije niso prepovedane.
    Provizije pa so šle v žep komu že: Cekuti in Kučanovi svetovalki Mirjani!
    Opa, brate, opet ovaj Kučan, mačice mu!

    Zakaj sodijo pri nas Janši namesto Kučanu?
    Kako lepo bodo nekateri bingljali v vetru!

  45. Strelec_13 pravi

    🙂 Bogi desničarji. Še malo, pa bo kdo trdil, da so komunisti iz leta 45 krivi za odločitev avstrijske sodnice.
    Če se je dala podkupnina, je nekdo podkupnino tudi sprejel. Kdo? Verjetno nekdo, ki je imel možnost vplivanja.

  46. nisemon pravi

    strelec endvatri,
    s katerega planeta si pokukal? Živiš v oblakih, kot turk, virtualno vzporedno?

  47. Strelec_13 pravi

    Kot mi je znano, je bil Türk leta 2007 prva izbira SDS za predsednika države. Je pa poznano, da svoje zaveznike, ki vam obrnejo hrbet odlično diskreditirate. Tudi zanimiv odgovor. Kot vedno brez konkretnega odgovora, zgolj besede. Samo, da se nekaj reče. Želel sem samo reči, da je nekdo denar dobil. Nič, kdo ga je. Če v tem prepoznate svojega velikega vodjo, ki je mogoče tudi pomagal spesniti ta kvazi članek, je to vaš problem.

  48. igor pravi

    Desni, kaj paničarite, saj vam firerja še niso obsodili. Vendar bodo.

  49. opazovalec pravi

    Strelec trikrat preberi. kaj je napisal mudo mureno ob 18.28. Za jutri in naslednji teden velja enak recept.

  50. ŠIVILJSKI BRIVEC pravi

    Tem mafijjcem tudi je tudi lastne vnuke vseeno.

  51. Strelec_13 pravi

    Škoda mojega časa na tej strani.
    Mi je že žal, da sem sploh kliknil na link.
    Želim vam lepo življenje v svojem svetu.

  52. milane pravi

    Igor!!!!
    Du bist ein Grosses Arschloch !!!!! (Firer)= richtig Führer !!!!!
    TVOJ FIRER JE V MURGLAH !!!!!OK.

  53. jon pravi

    Hvala, Politikis za verodostojne povezave.

  54. balkanske svinje pravi

    ha ha ha balkanske svinje u murglstanu so trgovale ha ha ha cekuta svinjar kučanov ha ha ha ho ho ho rdeče svinje so cpet ujeli s prsti v dreku ha ha ha

  55. nisemon pravi

    strelec,
    indicev in tudi dokazov je več kot dovolj, 22 let so se nabirali. Za vse je tu premalo časa in prostora.
    Naj povem samo to, da ne razumem, kot večina poštenih ljudi, kako imajo vse stranke prikrite delovalce, ki jih same kasneje prepoznajo, kot ljudstvo. Prav vse. Ljudje, ki delujejo ‘domoljubno’ do nekega trenutka…, ko…?
    Ko se zgodi situacija, kjer je potrebno državotvorno delovanje, pokažejo ravno obratno. Vsi po enakem ključu.
    Torej namerno, delovanje je usmerjano.
    Pač nisi pozoren, ker se te ne tiče direktno in verjetno ne živiš pod pritiskom. Verjetno tudi ne opaziš stisk malega človeka.
    Teh zgodb je pri nas nešteto, vsak dan.
    Ko boš začel opazovati male ljudi, ki nimajo nobene zaslombe, boš razumel. Dokazov je več kot preveč, na vsakem koraku. Na žalost. In niso izmišljeni. Spet na žalost. Našo, slovensko.

  56. Potrčko pravi

    Jebemtiš, valda nebote našli v jodlarskih časopisih nič o slovenskih politikih in Majeru, če pa išče in prevaja Branko Marinoč 😀 😀 😀

  57. Potrčko pravi

    Marinič :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  58. K_ris pravi

    @opazovalec

    Nič se ne sprenevedam. Raje sam še enkrat preberi, kaj pišeš zdaj in kaj pisal ob 11.30.

    Takrat si rekel, da ne gre za tožilca, zdaj me usmerjaš na drugi odstavek, kjer je zapisana izjava tožilca.

    Enkrat tako, drugič drugače? Zakaj spreminjaš svojo argumentacijo?

  59. mudo moreno pravi

    Nisemon, ne razlagaj Strelcu in podobnim, saj kot prvo ne štekajo, drugo nočejo štekat, tretje pa: tudi če zaštekajo, gredo hitro na TV ali v DELO in so v sekundi spet na pravem tiru.
    Na tistem ki gre proti S.Koreji.

    Če dopisnik Lojze Kos trdi, da je sodnica pokazala v smer Slovenskih politikov, potem to zagotovo ne drži.
    Lojze Kos je v zadnjih 35 letih nasral goro laži in naredil s svojim pristranskim poročanjem tudi naši koroški manjšini nepopravljivo škodo. Ne vem zakaj točno ga Avstrijci trpijo, jaz bi ga že zdavnaj izgnal.
    Enako tudi Barbaro Kremžar.

  60. nisemon pravi

    mudo moreno,

    saj so tudi nastavili lažno anketo. Ni stvar v tem, ve se, da berejo, kar je prav, kot je tudi prav, da se v javnosti ve, da se ne upošteva etike poklica.

    Bolj kot to, je pomembno, da berejo ljudje, ki to resnično potrebujejo, ker so ravno zaradi neetičnosti javnih medijev zlorabljeni in prikrajšani.

    Ja, ‘novinarji’, taka je vaša profesionalna drža. Biti avtonomen. Imeti vest.

  61. pelin pravi

    Tisti , ki so vso to svinjarijo zakuhali ,oziroma te lumparije počenjali, da se to pospravi pod preprogo , morajo vedno najti nekoga da ga obtožijo .Za njih to ni nikakršna težava , kajti imajo vse medije ki jim takoj priskočijo na pomoč.Da lažejo kot pes teče . pa je popolnoma jasno, še več prav nihče jih nikoli ne skrivi niti lasu.
    Ti novinarji so zaščiteni kot medvedi.

  62. Marijan pravi

    Bravo Mudo. Realni opis stanja opranoglavcev. Tako so nori, da če jih kaj zmoti, dajo kar sami od sebe glavo v rdeči medijski pralni stroj, da jih spet malo zacentrifugira.

  63. Uni pravi

    Igor majku ti murgelsko. Obsodili bodo tebi Zokija garant in upam da tudi Kučkota pokvarjena zaradi vsega hudega kar je storil Sloveniji. Pokvarjena nomenklatura in njihova kontinuiteta. Fuj, bljak, pobruh.

  64. ogimogi pravi

    Preberite si na Financah kaj je Matoz rekel o Patrii2 tam ko je noter Cekuta. Jasno je, da je Jurček pobasal denar od Riedla.

  65. Števek pravi

    Desnica mora takoj sprožiti ustrezne aktivnosti pri Svetu EU da EU pritisne na državo Slovenijo da spoštuje Minhensko deklaracijo o delu novinarjev i da se začne več delati na pluralizaciji medijev z prihodom zasebnih firm z področja medijev.

  66. […] Odvetnik Franci Matoz je za Finance opozoril na različnost interpretacij izjav avstrijske sodnice. Ta naj bi po pisanju nekaterih medijev ob izreku sodbe Wolfgangu Riedlu dejala, da “ni dvoma, da so bili nekateri politiki v Sloveniji podkupljeni.” Politikis.si je danes namreč ekskluzivno razkril, da prav noben avstrijski medij ni poročal o tem, da naj bi sodnica Marion Z….” […]

  67. Perko pravi

    Zelo dobro Števek!

    Delo in Večer sta se nedvomno zlagala, saj govorita v množini o – slovenskih politikih. A v našem primeru je samo en politik – jasno – Janez Janša, ki ga morajo rdeči mediji do konca uničiti.

  68. Oklepnik pravi

    Malce besedila iz avstrijske obtožnice. Berite desničarski cepci:

    Pri tej povezavi je zanimivo, da je poseben bonus v znesku 900.000 € , ki naj bi na podlagi
    delitve provizije pripadal WOLFU, vsota zneska, ki je bil dvignjen v Leibnitzu, in sicer 200.000 € in
    nakazila ICB v znesku 699.973 €. Tu se pojavi dr. ZAGOŽEN: RIEDL je dne 15.2.2007 odpotoval v
    Slovenijo – kar je razvidno iz vknjiženih računov (plačilo cestnine v Sloveniji itd.) -, z 900.000 € v prtljagi,
    kot je to potrdil tudi Apichat SIRITHAPORN. Po znanih okoliščin primera je malo verjetno in
    neživljenjsko predvidevati, da bi se teh 900.000 € nahajalo kje drugje. Državno tožilstvo z Dunaja izhaja
    iz predpostavke, da gre pri teh 900.000 posebnega bonusa sicer res za poseben bonus, čigar prejemnik
    pa ni bil Walter WOLF, temveč dr. Jože ZAGOŽEN.

  69. Oklepnik pravi

    In še:

    Iz pregleda teh dogodkov je razvidno, da je bila najpozneje na sestanku dne 1.9.2005
    zagotovljena »nagrada« za pomembnega nosilca odločanja, zlasti pa za stranko Ivana »Janeza«
    JANŠE, SDS, in to veliko pred dejanskim vabilom k oddaji ponudb ministrstva za obrambo dne
    15.12.2005 za potegovanje na javnem razpisu za nakup 135 oklepnih transportnih vozil. Iz tega je
    očitno, da je bil javni razpis prilagojen »Patrii«.
    Vendar pa ni ostalo le pri tej obljubi. Kot je opisano v naslednji točki, »Izplačila provizij«, je bilo
    nosilcu odločanja iz Slovenije izplačanih dodatnih 900.000 €.
    Dipl. ing. Hans Wolfgang RIEDL je, tako kot drugi udeleženci, ki niso obtoženi v tej obtožnici
    (kazensko bodo preganjani na Finskem in v Sloveniji), državnemu uradniku države članice Evropske
    unije, da bi ta v nasprotju s svojimi dolžnostmi onemogočil pošten izbor ponudnika v naročilu zaupne
    narave, ponudil in izplačal nagrado.

  70. APM pravi

    Glede na izjavo Karla Erjavca, da je razpis za nakup Patrij potekal strokovno na Ministrstvu za obrambo in da je sodelovalo mnogo strokovnjakov in ni bilo nikakršnega potvarjanja, je zanimivo vprašanje za kakšne usluge pa je špotem Janša dobil podkupnino?
    kOLIKOR VEM pATRIJA NI HUMANITARNA ORGANIZACIJA, KI BI DELILA PODPRO.

  71. Vladimir Markovič pravi

    g. “oklepnik”,
    sram bi vas moralo biti, da objavljate kaj je pisalo v obtožnici pa še iz nje sam “špekulirate” kar naj bi v njej bilo “razvidno” ali “očitno”. Bistveno pa je le to kaj je pisalo v razsodbi, saj se dobro spominjam komunističnih obtožnic iz mojega otroštva v katerih so udbovski tožilci – za svoje politične nasprotnike – dobesedno navajali na sume o detomorih ali kanibalizmu. Zaradi vaših in podobnih stališč me je danes sram, da sem Slovenec.

  72. bralec pravi

    Zakaj citirate le Delo in Večer? V Dnevniku piše, da je “senat dunajskega sodišča prepričan, da so slovenski politiki v času Janševe prve vlade za svojo odločitev v prid Patrii vzeli denar”.

    Aja, za Dnevnik je poročal avstrijski novinar …

  73. mudo moreno pravi

    Markovič Vlado, pusti duševnega reveža, ki ima očitno oklopljeno trdo glavo, not pa slamo. Naj onanira revež, kaj mu drugega ostane.
    Če je Riedel 15.2.2007 odpotoval preko Slovenije v Zagreb, to menda ni nič kaj takega. Nenavadno bi bilo, da bi iz Avstrije v ZG potoval npr. čez Romunijo ali Srbijo.
    Riedel je v Sloveniji verjetno res poskušal lobirati za Fince. Znebil se je celo že nekaj denarja, ki ga je “poklonil” Kučanovemu prijatelju Cekuti in Kučanovi svetovalki Mirjani Jarc. A kmalu ugotovil, da so se Slovenci odločili za Patrio brez njegove pomoči.
    So se pa za Patrio odločili zaradi njegovega posredovanja Hrvati. “U poruci Wolfganga Riedla pod inicialom J skriva se Bartol Jerković, direktor Đ.Đakovića, tvrtke koja je najviše profitirala od ugovora koji je Hrvatska potpisala s Fincima.” Tako je zapisano v Jutarnjem Listu, 15.2.2010.
    Torej, oklopljeni poklopljenec ima delno prav. Črka J v zgodbi Patrija obstaja. Ne nanaša se na Jožeta(Zagožna), niti na Janeza(Janšo) niti na Slovenijo, pač pa na Hrvaško in hrvaškega bodočega penzionista JERKOVIĆA.
    Če oklopnik ne bi bil tako levo zabit, bi to že sam zdavnaj doumel.

  74. […] Odvetnik Franci Matoz je za Finance opozoril na različnost interpretacij izjav avstrijske sodnice. Ta naj bi po pisanju nekaterih medijev ob izreku sodbe Wolfgangu Riedlu dejala, da “ni dvoma, da so bili nekateri politiki v Sloveniji podkupljeni.” Politikis.si je danes namrečekskluzivno razkril, da prav noben avstrijski medij ni poročal o tem, da naj bi sodnica Marion Z….” […]

  75. […] Na ljubljanskem okrajnem sodišču se bo danes nadaljevalo sojenje v zadevi Patria. Večina dokaznega postopka je že bila izvedena, sojenje pa se počasi bliža koncu. V petek je sicer v primeru Patria prvostopenjske sodbe izreklo deželno sodišče na Dunaju in prvoobtoženega Wolfganga Riedla spoznalo za krivega v več točkah obtožnice. Na Politikis.si smo tudi razkrili manipulacijo nekaterih slovenskih medijev, ki so poročali, da je sodnica Marion Zollner dejala, d… […]

  76. xtc pravi

    Iz vsega kar pišete in glede na obupane poskuse “reševanja vojaka majerja”, ugotavljam, da je nekaj narobe z vašo psiho, ali pa da vas zelo dobro plačujejo ( za dober denar ste pripravljeni prodati sebe ).

    To sem včeraj že napisal, ampak so me izbrisali … CENZURA???

  77. […] Spletni portal politikis.si se je že naslednji dan obregnil ob pisanje časnikov Delo in Večer, ki sta imela na obravnavi svoje novinarje, zaradi navedb, da naj bi sodnica ob izreku sodbe dejala, da ni dvoma, da so bili slovenski politiki podkupljeni. Politikis je izpostavil, da avstrijski mediji te izjave niso omenili niti z besedo. […]

  78. […] naš portal je bil prvi, ki je posumil v neverodostojnost poročanja režimskih medijev o koncu proc…. Imeli smo seveda prav. Glede pritlehne komunistične anti-propagande v povezavi z Rožmanom […]

  79. […] Spomnimo: prav portal, ki ga pravkar berete pa je bil prvi, ki je to nečednost nekaterih slovenskih novinarjev razkril. […]

  80. white hat link building pravi

    I’m not sure exactly why but this blog is loading extremely slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end? I’ll check back later
    on and see if the problem still exists.

    my blog post; white hat link building

  81. gold sovereign price pravi

    Good article. I will be experiencing some of these issues as well..

  82. lam dep pravi

    I’m not thgat much οf a online reader
    tо bᥱ honest ƅut үоur
    sites really nice, κeep іt ᥙⲣ!
    Ӏ’ll ɡօ ahead aand bookmark ʏօur
    site to come Ьack down the road.

    Ӎɑny thanks

    Αlso vidit my blog: lam dep

Odgovori uporabniku CSI-Morost
Prekliči komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen