“Brezplačniška” preiskovalna komisija najprej nad Terška in Lasbaherja

10

Predsednica preiskovalne komisije, ki bi rada preiskovala ozadja ugaslih brezplačnikov Ekspres in Slovenski tednik, Melita Župevc, je napovedala, da bodo v prvi fazi preiskovanja pod drobnogled vzeli lastnika podjetij, ki sta izdajala omenjena brezplačnika, Roberta Terška (Zame-tek d.o.o.) in Andreja Lasbaherja (Progresija d.o.o.). Komisija Župevčeve bi rada ugotovila “dejansko ozadje izhajanja obeh brezplačnikov”, saj naj bi obstajal sum, da sta kršila zakone. Koalicija sicer tednikoma Ekspres in Slovenski tednik očita, da sta izhajala v predvolilnem času leta 2008, njun glavni namen pa je bil agitiranje za desno politično opcijo.

Ob tem je zanimivo, da predsednica preiskovalne komisije včerajšnjega dnevnega reda seje ni hotela razširiti z zahtevo, da se raziskava razširi tudi na preiskavo brezplačnika Dobro jutro, kot je predlagala Eva Irgl iz opozicijske SDS. Dobro jutro naj bi bil po njenih besedah tednik, ki odkrito agitira za levo politično opcijo. Irglova namreč meni, da bi šele takrat komisija pokazala, da ji ne gre za politikanstvo, ampak da ima enake vatle za vse brezplačnike.

Vsekakor je čudno, da se hoče parlamentarna preiskovalna komisija ukvarjati z dvema podjetnikoma, ki sta se svoj čas na trgu zakonito ukvarjala z izdajateljsko dejavnostjo in njunima že ugaslima projektoma. Res se zdi, da je pri vsej tej brezplačniški gonji krivo predvsem to, da vsebine teh dveh tednikov niso bile usklajene s siceršnjo enoznačno medijsko klimo v državi.

Prav tako ne drži konstantno navajanje sedanje koalicije, da sta inkriminirana brezplačnika izhajala samo pred volitvami. To nedvomno ne drži za tednik Slovenski tednik, ki je izhajal leto in tri mesece. Svojo pot na medijskem trgu je začel že januarja leta 2008 (volitve so bile šele devet mesecev kasneje), ugasnil pa je tudi šele pol leta po volitvah, marca leta 2009. Časovna premica izdajanja Slovenskega tednika nedvomno kaže bolj na to, da je Slovenski tednik bil bolj iskanje tržne niše na medijskem trgu kot pa “agitacija za desno politično opcijo pred volitvami”, kot ves čas trdi koalicija.  

Melita Župevc bi rada preiskovala brezplačnika Ekspres in Slovenski tednik, ne pa tudi brezplačnika Dobro jutro.

Foto: Matic Štojs

Št. komentarjev: 10
  1. Rado pravi

    Me pa nekaj zanima Politžurnalist,
    ali tebe zanimajo razlogi, zakaj bi nek podjetnik vložil milijone evrov, če si od tega ne more nič obetati.
    Prosim za tvoj odgovor.

  2. brdavs pravi

    Meni se zdi,da je mnogo več bolj pomembnih stvari za obravnavat kakor raziskovati brezplačne časopise.Pa saj g.Župevc ni za drugo kakor raziskovat brezvezne stvari,ker od nje še nisem slišal pametne besede.

  3. Sondaža pravi

    Brezvezno levičarsko nabijanje. Sedaj ko so na oblasti bi radi preiskali še tako bedne stvari kot sta bila ta dva brezplačnika.

  4. HAHA pravi

    Dobro jutro Severna Hrvaška!

  5. markopigac pravi

    Časovna premica izdajanja Slovenskega tednika nedvomno kaže bolj na to, da je Slovenski tednik bil bolj iskanje tržne niše na medijskem trgu kot pa “agitacija za desno politično opcijo pred volitvami”, kot ves čas trdi koalicija.

    Slovenski tednik – si bral zadnjo kolumno Lasbaherja in prijavnico za članstvo v SDS, ki je bila čez celo stran?

  6. Rado pravi

    Z vsebinskega stališča sem pred časom naredil mini analizo Slovenskega tednika:

    http://rado.blog.siol.net/2008/07/25/projekt-slovenski-tednik-ali-sesipanje-opozicije-z-davkoplacevalskim-denarjem/

  7. politižurnalist pravi

    Marko, ti kot novinar tednika Dobro jutro bi lahko kaj več povedal iz prve roke, če je ta tednik res trobilo leve politične opcije kot trdi Irglova…

  8. Alenka pravi

    Že ko vidim tole napadalno Župevčko mi postane slabo. Wannabe političarka, ki je še ena novinarka več, ki ni v svoji karieri naredila nič, sedaj pa bi rada pametovala vsej Sloveniji. Trboveljski sindrom, isto kot Tavševa, deklica sa sela, bi rada celo Ljubljano zaobjela.

  9. markopigac pravi

    Ne vem kaj je govorila Irglova in me niti ne zanima, ker punca očitno ne ve kaj počne. Meni je ona povedala vse, ko je pijana in zadeta z Boro Čorbo v Kanela baru (imam slike) kazala tri prste in poveličevala Veliko Srbijo, pred tem pa pela partizanske pesmi in se šla gverilsko čegevarajado. Bruh.

  10. Rexmundi pravi

    V projekt Slovenec so udbaš vložili 9 miljonov evrov. Le kaj so si od tega potem udbaš obetal?

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen